
Temelji digitalnega marketinga
Modul Temelji digitalnega marketinga vam bo predstavil izvajanje digitalnega raziskovanja, postavljanje poslovnih ciljev za digitalno kampanjo in pripravo temeljev za razvoj ciljno naravnane marketinške strategije.
Modul vam bo omogočil prepoznavanju osnovnih načel digitalnega marketinga. Prav tako raziskuje postopek nakupne poti kupca, prepoznavanje digitalnih kanalov, prednosti združevanja tradicionalnega in digitalnega marketinga ter načela metodologije 3i.
S tem modulom boste razvili jasne in izvedljive cilje za načrt digitalnega marketinga. Poleg tega vam bo pomagal pri uporabi digitalne raziskave in metode spremljanja (social listening) z obravnavanjem konceptov raziskovanja, platform, orodij in vrednosti pomembnosti industrije in kulturološkega raziskovanja.
Ob zaključku boste spoznali, kako delo v skupini in vloge lahko pripomorejo k vaši strategiji digitalnega marketinga in vam predstavil model PROPEL kot okvir za načrtovanje.

Priprava učinkovite spletne strani
Modul Optimizacija spletnih strani predstavi, kako postaviti in objaviti dobro oblikovano in optimizirano spletno stran, ki je zmogljiva in deluje v skladu z vašimi poslovnimi cilji.
Uporabili boste ključne komponente oblikovanja spletnih strani za oblikovanje, ustvarjanje in objavljanje učinkovite spletne strani in izbrali najbolj ustrezno možnost gostovanja na podlagi proračuna in poslovnih ciljev.
Ob zaključku modula Optimizacija spletnih strani boste znali izboljšati uporabniško izkušnjo s pomočjo testiranja A/B, oblikovanja mobile-first ter optimizacij UX in UI.
Modul vam bo pomagal razumeti, kako uporabiti svojo spletno stran za vpogled, sledenje, meritve in zajem podatkov z uporabo metričnih metod in orodij.

Vsebinski marketing
Modul Vsebinski marketing vam bo omogočil razvoj znanj in sposobnosti, ki jih potrebujete za načrtovanje in izvedbo strategije vsebinskega marketinga pri pristopu, ki temelji na osebah in podatkih, ter na podlagi poslovnih ciljev, ki so v skladu z nakupno potjo kupca in splošne marketinške strategije.
Razumeli boste temelje vsebinskega marketinga in način, kako razviti strategijo z izvajanjem metode spremljanja (social listening), analizo konkurence in revizijo vsebine. Prav tako boste pridobili znanje, kako razviti ciljne osebe ter, kako izbrati najbolj ustrezen sistem CMS za vaše potrebe.
Pri doseganju tega boste raziskali metodo social listening, analizo konkurence, ciljne osebe, revizijo vsebine in sisteme upravljanja z vsebino (CMS).
Ta modul vam bo omogočil ustvarjanje in skrb za prepričljivo in inovativno vsebino. Poleg tega boste razširili vrednost vaše vsebine in razumeli, kako jo oglaševati skozi distribucijske kanale in merili svojo donosnost naložbe (ROI) vsebinskega marketinga.

Marketing na družbenih omrežjih
Modul Marketing na družbenih omrežjih vam omogoča uporabo konceptov družbenih omrežij in najboljših praks za organske in plačljive marketinške dejavnosti za vodenje kampanj, ki pripomorejo k donosnosti naložbe (ROI) in doseganju poslovnih ciljev.
Razumeli boste temeljna načela marketinga na družbenih omrežjih in prepoznali ključne ravni nakupne poti kupca. Prav tako boste zlahka prepoznali najvplivnejše platforme družbenih omrežij.
Ta modul vam bo pomagal pri raziskovanju ključnih značilnosti, orodij in smernic za postavljanje, optimiziranje in objavljanje na aplikacijah Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram in Snapchat. Poleg tega vam bo omogočil postavljanje, upravljanje in ohranjanje aktivne skupnosti na navedenih družbenih omrežjih.
Spoznali boste, kako vpeljati plačljive koncepte za razvoj strategij marketinga družbenih omrežij, kar se bo razširilo na poročanje o oglaševalskih kampanjah na ustreznih kanalih z uporabo naprednih in plačljivih oglaševalskih orodij.

E-mail marketing
Modul e-mail marketing vas bo seznanil s temelji e-mail marketinga in z načini strateškega postavljanja vašega načrta dostave za preizkušanje, optimiziranje in poročanje o učinkovitosti kampanj.
Ta modul vam bo pomagal razumeti temelje e-mail marketinga in učinke na dovoljenja, mobilnost, nakupno pot kupca in življenjski krog marketinga.
Pomagal vam bo pri uporabi osnovnih načel, tehnik in dejanj za razvijanje marketinške strategije z e-mailom z visoko zmogljivostjo. Prav tako vam bo zagotovil oblikovanje učinkovitih e-mail sporočil, ki ustvarjajo zadetke, zadržijo kupce in navdihujejo marketinške navdušence.
Pri razvijanju kampanj boste seznanjeni z najboljšo prakso in preizkušanjem e-mailing testov, metrike in statistike za poročanje in optimiziranje kampanj. Prav tako boste razumeli tehnike, procese in vrednost e-mailing avtomatizacije.

Video in prikazno (display) oglaševanje
Modul Prikazno in video oglaševanje vas bo opremil s tehničnim razumevanjem in sposobnostmi za vzpostavljanje in vzdrževanje učinkovite marketinške strategije prikaznega in video oglaševanja.
Spoznali boste temeljne koncepte prikaznega in video oglaševanja, kako ustvariti kanal v aplikaciji YouTube, vzdrževati video vsebino in prepoznati oglasne oblike, ki so na voljo za omrežje Google Display Network in YouTube. Prav tako se boste seznanili z ustvarjanjem in vzdrževanjem kampanj prikaznega in video oglaševanja v aplikaciji Google AdWords.
Za ustrezno optimizacijo kampanj prikaznega in video oglaševanja se boste seznanili s ciljnim oglaševanjem, remarketingom in ponudbeno strategijo, ki so uporabne za vašo kampanjo. Poleg tega se boste naučili, kako analizirati njihovo učinkovitost z zajemom podrobnih poročil iz aplikacij Google AdWords in Google Analytics.

SEO – optimizacija spletne strani za iskalnike
Modul Optimizacija spletne strani za iskalnike (SEO) vam bo predstavil postavitev organske strategije marketinga iskanja, ki pripelje pravi tip obiskovalcev na vašo spletno stran. Pomagal vam bo razumeti, kako spodbuditi menjave, se postaviti ob bok konkurenci in zagotoviti najboljšo možno donosnost naložbe (ROI).
Seznanili se boste s temelji koncepta SEO in postavili cilje za upravljane s prometom in ustvarjanjem zadetkov. Poleg tega vam bo pomagal ustvariti načrt vsebine SEO na podlagi konkurenčne raziskave ključnih besed.
Ob zaključku tega modula boste znali spodbuditi organsko iskanje na vaši spletni strani z uporabo tehničnih elementov na sami strani in izven strani ter izmeriti uspeh vaših splošnih naporov s konceptom SEO.

Oglaševanje s plačilom na klik
Modul »Oglaševanje s plačilom na klik vam bo pomagal razumeti temelje plačljivega iskanja, kako se razlikuje od organskega in ključne prednosti obeh.
Razvili boste znanje in sposobnosti, ki so potrebne za ustvarjanje in upravljanje s plačljivimi kampanjami iskanja v aplikaciji Google AdWords. Poleg tega boste seznanjeni z načinom, kako optimizirati plačljive kampanje z načrtovanjem oglasov in postavljanjem prilagoditev ponudb za občinstva, lokacije in naprave.
Kot del tega modula boste raziskali, kako izmeriti učinkovitost plačljivih kampanj iskanja s pomočjo ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI), sledenjem menjav in naprednega poročanja z uporabo aplikacije Google Analytics.

Spletna analitika
Modul Spletna analitika vam bo pomagal razumeti osnovne koncepte uporabe analitike v digitalnem marketingu od prvotne vzpostavitve do poročanja.
Prepoznali boste lahko osnove spletne analitike za podajanje izvedljivih zaključkov iz podatkov in ustvarili račun Google Analytics za vpogled o prometu in občinstvih.
V tem modulu boste postavili cilje za poslovanje in spletno učenje o uporabi analitičnih orodij za merjenje svojih indikatorjev KPI in delovanje spletne strani. Prav tako boste lahko razlikovali med lastnostnim poročanja za nadzorovanje digitalne marketinške kampanje.
Ta modul vam bo omogočil, da izvajate analize in ponovljivih kampanj s pridobivanjem vpogleda skozi sledenje in ocenjevanje menjav, poročanju tehničnega delovanje in pregledom indikatorjev KPI.

Digitalna strategija
Model Digitalna strategija uporablja načrtovalni model PROPEL (Plan, Research, Objectives, Propose, Execute and Learn), kjer se boste seznanili s kompleksom oblikovanja, dolgoročnih strategij dolgotrajnega marketinga, ki služijo marketingu in trgovskim ciljem.
Naučili se boste, kako prepoznati osnovne komponente strategije in prednosti uporabe modela PROPEL. Pomagal vam bo vzpostaviti temelje strategije glede na zahteve proračuna in lastništva.
Uporaba pestrosti raziskovalnih metod, kot je spremljanje občinstva, konkurence in družbe, da boste razumeli, kako usmerjati vaše marketinške dejavnosti.
Ta modul vam bo omogočil, da postavite jasne cilje za merljive indikatorje KPI ter pripravite strateški načrt, ki vključuje vsebino, iskanje in kreativne strategije.
Ob zaključku tega modula boste znali, kako razviti medijski načrt in izboljšati zmogljivost ter vpogled skozi analizo podatkov in skupinsko delo.