
Branka Bizjak Zabukovec
“Mej med online in offline svetom ni več. Homo erectus je postal homo connectus – neprestano povezan s spletom.”
Branka v oglaševalski agenciji Futura DDB skrbi za digitalne komunikacijske strategije številnih domačih in tujih naročnikov. V 10 letih izkušenj z digitalnim marketingom je pripravljala strategije nastopa na spletu za različne industrije tako za B2B kot za B2C področja, napisala je besedila za številna spletna mesta, urejala več kot 50 različnih profilov na družbenih omrežjih. Verjame, da uporabnike lahko pritegnemo samo s kakovostno vsebino.
Da med usklajevanjem poslovnih in družinskih obveznosti ne bi srečala samo sebe, včasih že pred sončnim vzhodom teče ali pa rine na Šmarno goro. Zavzema se za to, da bi se kavo, rdeče vino in smisel za humor dobilo na zdravniški recept.

Damjan Avsec
“Kaj je novega v svetu digitalnega marketinga? VSE.”
Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketing, v podjetju Studio Moderna, skrbi za brezhibno in dobičkonosno digitalno oglaševanje na 21 CEE trgih.
V prostem času upravlja portal spletnega marketinga digilab.si, kjer deli svoje znanje in izkušnje. V prvih 5 letih kariere je pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan. Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo!
Ne, družabnega življenja takrat ni imel.

Črt Podlogar
“Digitalno oglaševanje ni več samo kreativen proces – to KDO bo videl oglase je enako pomembno kot KAKŠNE oglase bo videl. Analitiki so nove rock zvezde oglaševanja!”
Črt Podlogar ima več kot 14 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. Svojo kariero je začel v podjetju Studio Moderna, kjer je skrbel za razvoj in uporabniško izkušnjo ekosistema več kot 100 spletnih trgovin na 21 trgih CEE regije, kasneje pa skrbel za oglaševanje, strategije in svetovanje naročnikom najprej v podjetju Renderspace in kasneje 5 let kot strateški direktor na digitalni agenciji Red Orbit. 2 leti je kot direktor za marketing in spletno prodajo skrbel za spletne prodajne rezultate in učinkovitost oglaševanja v mednarodnem podjetju Sensilab, kjer je bil odgovoren za oglaševanje več kot 60 različnih spletnih trgovin na 18 evropskih trgih. V letu 2022 se je kot izvršni direktor za marketing pridružil podjetju Daibau International kjer skrbi za razvoj oglaševanja na 14 trgih, kjer so trenutno prisotni. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.
Ko ne izpopolnjuje svojega znanja o digitalu na Playstation 5 trenira za kariero vesoljskega pirata. Je veliko slabši vesoljski pirat kot digitalni oglaševalec. Zaenkrat.

Aljaž Peklaj
Aljaž ima več kot 10 let izkušenj na področju celostnega marketinga in zabavne industrije. Znanje, ki ga je osvojil kot asistent v eni izmed večjih oglaševalskih agencij, je kasneje uporabil kot vodja projektov pri organizaciji večjih festivalov in koncertov v regiji kot so Ultra Europe, Spring Break Island in ostalih. V svoji dosedanji karieri je delal na obeh straneh – tako na strani naročnika kot agencije, zato ima na tem področju obsežno znanje. V zadnjih letih se v sklopu prve agilne marketinške agencije v regiji bold.group posveča predvsem celostnim strategijam, ki vključujejo tako klasični kot digitalni marketing in s tem pomaga pri razvoju blagovnih znamk in spletnih trgovin na domačem in tujih trgih.