GEA College    infodesk@gea-college.si   +386 1 5881 325

Predavatelji

Predavali vam bodo izkušeni strokovnjaki, ki imajo veliko strast do svojega dela. Druži jih ljubezen do »digitala«, športa, akcije in dober smisel za humor! Imajo večletne izkušnje na področju digitalnega marketinga, v svojih podjetjih zasedajo vodilne položaje in imajo bogate predavateljske izkušnje. V vlogi predavateljev so se preizkusili že večkrat in se veselijo dela, ne samo s podatki in strategijami, ampak predvsem z vami, ki boste k nam prišli po znanje digitalnega marketinga!
Gal Kočar

Gal Kočar

“Internet je za oglaševanje še bolj pomemben kot pojav televizije!”

Gal ima več kot 10 let izkušenj iz spletne strategije, oglaševanja in analitike. Zelo dobro razume potrošnike in zna to tudi prenesti na digitalne aktivnosti, ki se uporabljajo za doseganje poslovnih in marketinških ciljev. Redno nastopa kot govorec iz področij digitalnega oglaševanja in digitalnih prodajnih tokov. Na GEA College – Fakulteti za podjetništvo je tudi predavatelj pri predmetu Uporabniška izkušnja na spletu.

Čeprav je še vedno lep in mlad, ima skoraj 10 let izkušenj iz digitalnega marketinga.

Branka Bizjak Zabukovec

Branka Bizjak Zabukovec

“Mej med online in offline svetom ni več. Homo erectus je postal homo connectus – neprestano povezan s spletom.”

Branka v oglaševalski agenciji Futura DDB skrbi za digitalne komunikacijske strategije številnih domačih in tujih naročnikov. V 10 letih izkušenj z digitalnim marketingom je pripravljala strategije nastopa na spletu za različne industrije tako za B2B kot za B2C področja, napisala je besedila za številna spletna mesta, urejala več kot 50 različnih profilov na družbenih omrežjih. Verjame, da uporabnike lahko pritegnemo samo s kakovostno vsebino.

Da med usklajevanjem poslovnih in družinskih obveznosti ne bi srečala samo sebe, včasih že pred sončnim vzhodom teče ali pa rine na Šmarno goro. Zavzema se za to, da bi se kavo, rdeče vino in smisel za humor dobilo na zdravniški recept.

Urša Podobnik

Urša Podobnik

“V biznisu ne moreš uspeti brez podatkov. Enako kot ne moreš postati vrhunski športnik brez trenerja.”

Urša je svojo digitalno zagnanost začutila na Studio Moderna, kjer je pred 10-imi leti začela svojo profesionalno pot kot spletni analitik. Sestavila je ekipo spletnih analitikov in pridobila ogromno znanja o tem, kako s podatki pomagati spletni prodaji. To znanje je želela razširiti tudi na druga podjetja, zato je na agenciji iProm sprejela izziv in začela z vodenjem digitalnih svetovalnih projektov. Agencijsko delo je ni izpopolnjevalo, zato je zgrabila priložnost in začela novo zgodbo v Ekipi2, slovenski podružnici podjetja Outfit7. Zadnje leto se je dokazala kot direktorica analitične ekipe in projektov v oddelku, ki je za podjetje postal strateško svetovalni.

Urša je človek akcije. Trenutno ima ekstremen engagement in nore konverzije v aktivnostih, kot so obisk otroških igrišč, downhill kolesarjenje, plezanje, surfanje in verjetno še kaj. Poleg njenih dveh nadobudnih sinov je šport tisto, kar ji napolni baterije in je vir novih idej.

Damjan Avsec

Damjan Avsec

“Kaj je novega v svetu digitalnega marketinga? VSE.”

Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketing, v podjetju Studio Moderna, skrbi za brezhibno in dobičkonosno digitalno oglaševanje na 21 CEE trgih.

V prostem času upravlja portal spletnega marketinga digilab.si, kjer deli svoje znanje in izkušnje. V prvih 5 letih kariere je pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan. Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo!

Ne, družabnega življenja takrat ni imel.

Sandra Kecman

Sandra Kecman

“Digital« je povsod in vse kamor pogledamo. Lahko mižimo ali pa uživamo!”

Sandra Kecman je vodja digitalnega marketinga v podjetju Bisnode Slovenia, ki je vodilno evropsko podjetje na področju poslovnih informacij in analitike. Posluje v 18 državah in ima 2400 zaposlenih. Sandra dela globalno, ne samo lokalno. Vodila je različne mednarodne digitalne kampanje, v marketinškem oddelku uvedla Scrum metodo in je trenutno odgovorna za digitalno prisotnost podjetja v štirih državah: Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, in Srbija. Je velik navdušenec nad digitalnimi trendi, aplikacijami in podatki.

Prijel se jo je vzdevek »digital princess«. Tudi sicer verjame v pravljice s srečnim koncem in je večna optimistka. Njen »offline« svet so druženje, kultura, kulinarika in knjige – je pravi knjižni molj.

Črt Podlogar

“Digitalno oglaševanje ni več samo kreativen proces – to KDO bo videl oglase je enako pomembno kot KAKŠNE oglase bo videl. Analitiki so nove rock zvezde oglaševanja!”

Črt Podlogar ima več kot 10 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. V svoji karieri je skrbel za ekosistem več kot 100 spletnih trgovin za večje podjetje iz CEE regije, kasneje pa je skrbel za oglaševalske strategije naročnikov najprej v podjetju Renderspace. Že zadnjih pet let kot strateški direktor na agenciji za digitalni marketing in svetovanje Red Orbit, skrbi za strateško usmerjanje njihovih največjih naročnikov in analizira prednosti in slabosti različnih oglaševalskih pristopov na slovenskem in na tujih trgih. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.

Ko ne izpopolnjuje svojega znanja o digitalu na Playstation 4 trenira za kariero vesoljskega pirata. Je veliko slabši vesoljski pirat kot digitalni oglaševalec. Zaenkrat.

GEA College, Dunajska 156, 1000 Ljubljana

E-pošta: infodesk@gea-college.si

Telefon: +386 1 5881 325

SPREMLJAJTE NAS TUDI NA:

top
© 2017 GEA College  - Izdelava in vzdrževanje: Izdelava spletnih strani, Optimizacija spletnih strani