
Gal Kočar
“Internet je za oglaševanje še bolj pomemben kot pojav televizije!”
Gal ima več kot 10 let izkušenj iz spletne strategije, oglaševanja in analitike. Zelo dobro razume potrošnike in zna to tudi prenesti na digitalne aktivnosti, ki se uporabljajo za doseganje poslovnih in marketinških ciljev. Redno nastopa kot govorec iz področij digitalnega oglaševanja in digitalnih prodajnih tokov. Na GEA College – Fakulteti za podjetništvo je tudi predavatelj pri predmetu Uporabniška izkušnja na spletu.
Čeprav je še vedno lep in mlad, ima skoraj 10 let izkušenj iz digitalnega marketinga.

Branka Bizjak Zabukovec
“Mej med online in offline svetom ni več. Homo erectus je postal homo connectus – neprestano povezan s spletom.”
Branka v oglaševalski agenciji Futura DDB skrbi za digitalne komunikacijske strategije številnih domačih in tujih naročnikov. V 10 letih izkušenj z digitalnim marketingom je pripravljala strategije nastopa na spletu za različne industrije tako za B2B kot za B2C področja, napisala je besedila za številna spletna mesta, urejala več kot 50 različnih profilov na družbenih omrežjih. Verjame, da uporabnike lahko pritegnemo samo s kakovostno vsebino.
Da med usklajevanjem poslovnih in družinskih obveznosti ne bi srečala samo sebe, včasih že pred sončnim vzhodom teče ali pa rine na Šmarno goro. Zavzema se za to, da bi se kavo, rdeče vino in smisel za humor dobilo na zdravniški recept.

Damjan Avsec
“Kaj je novega v svetu digitalnega marketinga? VSE.”
Damjan Avsec je strateg digitalnega marketinga, ki dela z velikimi številkami in velikimi trgi. V vlogi vodje digitalnega marketing, v podjetju Studio Moderna, skrbi za brezhibno in dobičkonosno digitalno oglaševanje na 21 CEE trgih.
V prostem času upravlja portal spletnega marketinga digilab.si, kjer deli svoje znanje in izkušnje. V prvih 5 letih kariere je pripravil nekaj več kot 0.9 kampanje/dan. Tako rekoč vsak dan po 1 kampanjo!
Ne, družabnega življenja takrat ni imel.

Sandra Kecman
“Digital« je povsod in vse kamor pogledamo. Lahko mižimo ali pa uživamo!”
Sandra Kecman je vodja digitalnega marketinga v podjetju Bisnode Južni Trgi, vodilno podjetje s področja pametnih podatkov in analitike v Evropi. Sandra je vodila različne mednarodne digitalne project, v podjetje Bisnode uvedla agile in je trenutno odgovorna za digitalno prisotnost Bisnode v štirih državah: Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina in Srbija. Velika zagovornica mentoriranja tudi poučuje digitalni marketing na Gea College – Fakulteti za podjetništvo in aktivna članica Društva za marketing Slovenija ter Amcham Slovenija.
Navdušena je nad novimi digitalnimi trendi, aplikacijami in podatki, zato se jo je prijel vzdevek »digital princess«.

Črt Podlogar
“Digitalno oglaševanje ni več samo kreativen proces – to KDO bo videl oglase je enako pomembno kot KAKŠNE oglase bo videl. Analitiki so nove rock zvezde oglaševanja!”
Črt Podlogar ima več kot 14 let izkušenj iz digitalnega oglaševanja in spletne prodaje. Svojo kariero je začel v podjetju Studio Moderna, kjer je skrbel za razvoj in uporabniško izkušnjo ekosistema več kot 100 spletnih trgovin na 21 trgih CEE regije, kasneje pa skrbel za oglaševanje, strategije in svetovanje naročnikom najprej v podjetju Renderspace in kasneje 5 let kot strateški direktor na digitalni agenciji Red Orbit. 2 leti je kot direktor za marketing in spletno prodajo skrbel za spletne prodajne rezultate in učinkovitost oglaševanja v mednarodnem podjetju Sensilab, kjer je bil odgovoren za oglaševanje več kot 60 različnih spletnih trgovin na 18 evropskih trgih. V letu 2022 se je kot izvršni direktor za marketing pridružil podjetju Daibau International kjer skrbi za razvoj oglaševanja na 14 trgih, kjer so trenutno prisotni. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.
Ko ne izpopolnjuje svojega znanja o digitalu na Playstation 5 trenira za kariero vesoljskega pirata. Je veliko slabši vesoljski pirat kot digitalni oglaševalec. Zaenkrat.

Sabina Bevc
“Trik doseganja najboljših rezultatov je fokus na uporabnika!”
Sabina je vodja SEO ekipe v digitalni agenciji Optiweb. Je specialistka za optimizacijo spletnih strani in vsebinski marketing, njeno poklicno pot pa je začrtal študij družboslovne informatike in razkril ljubezen do digitalnega marketinga. Kalila se je v startupu, nato pobližje spoznala še tržno raziskovanje in svet medijev, najbolj pa se je našla v agencijskem svetu, kjer sodeluje z različnimi naročniki in se zagotovo vsak dan kaj novega nauči. Svoje znanje in veščine z velikim veseljem deli tudi kot predavateljica na lokalnih in mednarodnih dogodkih.
Ponoči ponavadi ne spi, ker razmišlja o Googlovih algoritmih. Podnevi jo, poleg podočnjakov, na potepanjih vedno spremlja tudi štirinožec Vigo.