
Zapri jih s pomočjo 6 aplikacij, ki ti bodo povečale učinkovitost.
Avtor: Sandra Kecman
Digitalni marketingaši imamo včasih občutek, kakor, da je v naših možganih istočasno odprtih 15 zavihkov različnih internetnih strani. Strani se odpirajo (pre)počasi in posledično upočasnijo naš procesor.
Preden preverite vaše digitalno znanje s testom si preberite par nasvetov, kako si lahko olajšate delovni dan s pomočjo orodji in aplikacij, ki vam bodo prihranile čas in povečale produktivnost.
#bližnjice – Chrome Razširitve(Chrome Extensions)
Hiter pogled na vašo Google Analitiko. Preverite najbolj aktualne objave in si ustvarite sliko, kako uporabniki klikajo po vaši spletni strani. Uporabite ugotovitve za izboljšanje postavitve spletne strani in izboljšanje uporabniške izkušnje. Razširitev je odlična rešitev, ko nimate časa za poglobljeno analitiko in potrebujete hiter odgovor.

Prvotni namen Ghostery je blokada spletnih oglasov in pasice. Vi pa ga lahko uporabite, kot vir informacij za najnovejša orodja za sledenje in analitiko. Na Ghostrey preverite, katera orodja za sledenje in analitiko uporablja vaša konkurenca in spremljajte, katera orodja uporabljajo najboljše spletne strani na svetu.

#učinkovitost – Komunikacija in sistemi za vodenje projektov
Aplikacija Slack je tista, za katero menijo mnogi, da bi lahko izpodrinila elektronsko pošto. Slack je spletno orodje, ki omogoča komuniciranje v ekipah, in sicer prek tekstovnih, glasovnih in video sporočil.

Asana omogoča, da si hitro zapišete naloge, zapisnike sestankov, opomnike in ideje. Vse lahko delite z vašo ekipo in si sami izberete pogled: kanban ali seznam nalog. S pomočjo Asane se boste spomnili, kako čudovito je odkljukati nalogo.

#napoti – Mobilne aplikacije
Za tiste zadnje trenutke v času malice, ko ste šele dobro začeli brati članek o vplivnostnem marketingu , vendar ga niste uspeli dokončati si ga lahko shranite za kasneje. Hkrati vam bo glede na vaše prebrane članke predlagala najnovejše in najbolj brane vsebine, ki vam bi morda bile všeč.
Headspace je digitalna storitev, ki vas bo naučila zapreti vse zavihke v glavi. Za vse tiste, ki se želite naučiti sproščanja in meditacije, brez tega, da stopite v meditacijski center.
Tako, kot lahko izboljšate vaše digitalno znanje (preverite vaše trenutno stanje s testom) lahko izboljšate vašo produktivnost, tako, da s pomočjo orodji in aplikaciji prihranite čas in pustite vašemu procesorju, da se spočije.
Izobraževanje Strokovnjak digitalnega marketinga
Rešite test:
Izpolnite informativno prijavo:
O avtorici:
Sandra Kecman
“»Digital« je povsod in vse kamor pogledamo. Lahko mižimo ali pa uživamo!”
Sandra Kecman je vodja digitalnega marketinga v podjetju Bisnode Slovenia, ki je vodilno evropsko podjetje na področju poslovnih informacij in analitike. Posluje v 18 državah in ima 2400 zaposlenih. Sandra dela globalno, ne samo lokalno. Vodila je različne mednarodne digitalne kampanje, v marketinškem oddelku uvedla Scrum metodo in je trenutno odgovorna za digitalno prisotnost podjetja v štirih državah: Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, in Srbija. Je velik navdušenec nad digitalnimi trendi, aplikacijami in podatki.
Prijel se jo je vzdevek »digital princess«. Tudi sicer verjame v pravljice s srečnim koncem in je večna optimistka. Njen »offline« svet so druženje, kultura, kulinarika in knjige – je pravi knjižni molj.
Avtorica bloga Sandra Kecman je predavateljica na izobraževanju Strokovnjak digitalnega marketinga