GEA College    infodesk@gea-college.si   +386 1 5881 325

Motivacija je čudna reč

Motivacija je čudna reč!

Avtor: Gal Kočar

 

Včasih jo imamo na tone. Ko začnemo z novim projektom. Ko s kolegi razvijamo nove ideje. Ko nam uspe postaviti nov mejnik v podjetju.

Spet drugič se moramo zbrcati, da karkoli naredimo. Ko še petič popravljamo isto stvar. Ko delamo report dva meseca po koncu aktivnosti. Ko smo na dopustu na Sejšelih in moramo pisati blog (ahem).

Ker opravljeno delo ne more in ne sme biti odvisno samo od naše motiviranosti, je potrebno aktivnosti pravilno prioritizirati. Prioritete pomagajo videti celo sliko in na nek način usmerjajo motiviranost oz. fokus v aktivnosti, ki so zares pomembne. In ravno to je namen današnjega bloga – podeliti nekaj praktičnih nasvetov za uspešno proritiziranje nalog.

  1.  Prioritiziranju in planiranju dnevnega dela namenite 5 minut takoj po tem, ko se prebijete skozi jutranjo pošto in popijete kavo. Določanje prioritet ob 14:45 nekako nima smisla.
  2. Naredite seznam z vsemi vašimi nalogami oz. taski. Ne izpustite ničesar, tudi majhnih opravil ne.
  3. Razdelite naloge po pomembnosti. Za vsako nalogo na hitro ocenite, kako hude bodo posledice, če me naloga ne bo izpolnjena. Tukaj je pomembnih več faktorjev:
    a) kaj naloga zares pomeni za podjetje oz. organizacijo? So od naloge odvisni tekoči prilivi ali nekaj všečkov na Facebook strani?
    b) na koga vse naloga vpliva? Ali bomo zaradi zamujenega roka v škodi mi, oddelek, celo podjetje, strateški partnerji?
    c) kakšen je rok za izvedbo?
  4. Najprej se lotite nalog, ki so super pomembne, vendar od vas ne zahtevajo veliko časovnega oz. energijskega vložka (npr. prepošiljanje pošte, pomembne za finance, potrjevanje pomembnih seatankov itd).
  5. Nato se lotite pomembnih nalog, kjer je udeleženih več deležnikov (stranke, sodelavci, partnerji itd). Med naštetimi imajo čez palec prednost stranke oz. partnerji pred internimi.
  6. Naučite se delegirati, tudi če niste na vodstveni poziciji. Nobenega še niso ubili zaradi tega, ker je prosil za pomoč oziroma predal naloge nekomu drugemu (vsaj po mojem vedenju). Neizpolnjena naloga je večja škoda za podjetje kot zdelegirana naloga.
  7. Če ne gre, ne gre. Zgodilo se vam bo, da določene zadeve preprosto ne bo mogoče opraviti. O tem pravočasno obvestite ostale soudeležence v projektu, jim razložite situacijo in predlagajte nov rok. Če imate opravka z normalnimi ljudmi, bi moralo biti vse OK.

 

To je to 🙂 Kakšen profi tip pa seveda lahko dopišete v komentarje!

 


O avtorju:

Gal Kočar

“Internet je za oglaševanje še bolj pomemben kot pojav na televiziji!”

Gal Kočar je direktor slovenskega dela Goclicka, Google Premier Partner agencije za digitalni marketing, hkrati pa opravlja tudi vlogo direktorja medijskega oddelka. Svetuje in usmerja pripravo digitalnih oglaševalskih strategij in je glavni koordinator za delo z Googlovimi podpornimi ekipami.

Čeprav je še vedno lep in mlad, ima skoraj 10 let izkušenj iz digitalnega marketinga.

Avtor bloga Gal Kočar je predavatelj na izobraževanju Strokovnjak digitalnega marketinga 

07. 11. 2017

0 responses on "Motivacija je čudna reč"

Leave a Message

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

gea

GEA College, Dunajska 156, 1000 Ljubljana

E-pošta: infodesk@gea-college.si

Telefon: +386 1 5881 325

SPREMLJAJTE NAS TUDI NA:

© 2017 GEA College Vse pravice pridržane. Izdelava: Info-net