GEA College    infodesk@gea-college.si   +386 1 5881 325

Ključna sestavina vsake dobre search kampanje je dobra struktura

Ključna sestavina vsake dobre search kampanje je dobra struktura

Avtor: Gal Kočar

 

Ključna sestavina vsake dobre search kampanje je dobra struktura le-te. Če smo postavili dobre temelje, bomo imeli tekom kampanje precej manj dela s popravki in optimiziranjem, predvsem pa bomo imeli neprimerljivo boljše rezultate kot v primeru, da smo površno postavili zadevo.

Kaj sploh šteje za dobro strukturirano kampanjo? Po domače: bolj “picajzlasto” narejena kampanja = bolje strukturirana kampanja. Več kot si vzamemo časa za dobro strukturo in bolj kot se poglobimo v logiko kupčevega razmišljanja, boljši bodo rezultati. Ključni elementi strukture so kampanje (campaign), oglasne skupine (ad group) in ključne besede (keywords).

 

Osnovna logika je naslednja:

– Strukturo kampanj in oglasnih skupin narekuje podobnost / različnost produktov ali storitev, ki jih želimo promovirati. V eni kampanji naj bodo skupaj promovirani medsebojno podobni izdelki / storitve, ki so nadalje še bolj podrobno ločeni po oglasnih skupinah.

– Podobna logika je pri grupiranju ključnih besed, saj s ključnimi besedami definiramo, katere produkte / storitve bomo oglaševali. Podobne ključne besede morajo biti skupaj, med seboj različne ključne besede pa se med seboj ne smejo mešati (kot v aparthajdu – PPC je tukaj politično zelo nekorekten). Če boste imeli skupaj besede z različnimi koreni, to ne bo kul. Čez palec – posamična oglasna skupina ne bi smela vsebovati več kot 9-10 ključnih besed.

– Segmentacija naj ustreza realnim iskalnim volumnom. Ni potrebno delati nove skupine za besede, ki imajo minimalno št. iskanj – ta čas raje porabite za kaj bolj pametnega.

– Segmentacija bi morala vedno za seboj potegniti ustrezno vsebino, torej oglasne kreative in ustrezne pristajalne strani (landing pages). Prav nič nismo naredili, če smo super segmentirali neko kampanjo, potem pa za vse oglasne skupine uporabili iste oglase, ki peljejo na isto pristajalno stran. Oglasi in pristajalne morajo biti kar najbolj podobni ključnim besedam v oglasni skupini!

– Ključne besede, ki zares dobro delujejo, je pametno imeti v ločeni kampanji. Na ta način preprečimo, da bi slabše delujoče ključne besede nižale uspešnost boljšim besedam. Google namreč uspešnost določa na nivoju posamične kampanje.

 

Primer zelo osnovne segmentacije kampanj za toplotne črpalke:

Kampanja A: Toplotne črpalke – splošno
Oglasna skupina A1: Toplotne črpalke
OS A2: TČ cene in cenik
Oglasna skupina A3: TČ subvencija

 

Kampanja B: Toplotne črpalke – vrsta produkta
OS B1: TČ – zrak voda
OS B2: TČ – voda voda
OS B3: TČ – zemlja voda

 

Kampanja C: Toplotne črpalke – znamka XY
OS C1: Znamka XY – TČ splošno
OS C1: Znamka XY – TČ cenik
OS C2: Znamka XY – TČ zrak voda
OS C3: Znamka XY – TČ voda voda
OS C4: Znamka XY – TČ zemlja voda

 

Kampanja D: Toplotne črpalke – moje podjetje oz. moj brand
OS D1: Moj brand – TČ splošno
OS D1: Moj brand – TČ cenik
OS D1: Moj brand – TČ zrak voda
OS D1: Moj brand – TČ voda voda
OS D1: Moj brand – TČ zemlja voda

 


O avtorju:

Gal Kočar

“Internet je za oglaševanje še bolj pomemben kot pojav na televiziji!”

Gal Kočar je direktor slovenskega dela Goclicka, Google Premier Partner agencije za digitalni marketing, hkrati pa opravlja tudi vlogo direktorja medijskega oddelka. Svetuje in usmerja pripravo digitalnih oglaševalskih strategij in je glavni koordinator za delo z Googlovimi podpornimi ekipami.

Čeprav je še vedno lep in mlad, ima skoraj 10 let izkušenj iz digitalnega marketinga.

Avtor bloga Gal Kočar je predavatelj na izobraževanju Strokovnjak digitalnega marketinga 

06. 12. 2017
gea

GEA College, Dunajska 156, 1000 Ljubljana

E-pošta: infodesk@gea-college.si

Telefon: +386 1 5881 325

SPREMLJAJTE NAS TUDI NA:

© 2017 GEA College Vse pravice pridržane. Izdelava: Info-net